Szabályzat

A vezetőség fenntartja magának a jogot, hogy szükség esetén módosítsa a szabályzatot!
Egyes futamokon történhetnek olyan incidensek, melyekre nem tér ki a szabályzat, ez esetben módosítja a vezetőség.

01. Nevezési Feltételek: 
Megfelelő erősségű számítógép és internetes kapcsolat
A szabályzat ismerete és annak feltétel nélküli elfogadása! 
A ligavezető jóváhagyása a versenyengedélyhez.

02. Profil kialakítása:
A szerverre csak és kizárólag teljes névvel és ékezet nélkül szabad feljönni. PL. Janos Kovacs

03. Modifikáció:
rFactor 2 OW F1 2019

04. Versenykörülmények és engedélyezett segédletek 
Hossz (táv): 75% 
Üzemanyag használat: Normál 
Gumikopás: 2x
Károsodási szorzó: 40% 
Mechanikai hibák: Normál 
F7 = Automata váltó 
F8 = Kipörgésgátló: Magas 
F9 = Blokkolásgátló: Magas 
F11=Kuplung segédlet

05. Szerver 
Szerver neve: DTSR

06. Pontrendszer 
1. 15
2. 12
3. 10
4. 8
5. 6 
6. 5
7. 4
8. 3
9. 2 
10. 1
Versenyen futott leggyorsabb kör: +1 pont

07. Kommunikáció 
Az időmérőn és a versenyen a chat használata TILOS kivéve az adminoknak. Ezek megszegése büntetést von maga után. 
Az a pilóta, aki teljesíti a kiszabott versenytávot és a játék leinti, újra használhatja a chatet. A még nem leintett versenyzőtársakra való tekintettel a chatet akkor ajánlott használni, ha már mindenki célba ért.

08. Boxutca (PIT) 
A boxutcában sebességkorlátozás él, amelyet a program kezel. Túllépése büntetéssel jár. 
A sebességkorlátozást az összes hivatalos eseményen be kell tartani (Időmérő, bemelegítő edzés, verseny). 
A boxutcában előzni, a boxutca kijáratához felsorakozó álló autó mellé másodiknak, harmadiknak stb. beállni tilos. 
Boxutcába való behajtáskor a pálya záróvonallal elkülönített részére húzódva kell haladni lehetőség szerint. Viszont ezt a versenybíróság, csak abban az esetben vizsgálja, ha a boxba behajtó pilóta zavarja, veszélyezteti a másik versenyzőt vagy balesetet okoz. 
Boxutcából való kihajtáskor a pálya záróvonallal elkülönített részén kell kigyorsítani, a záróvonalat tilos átlépni. A záróvonal átlépése vagy érintése büntetéssel jár. 

09. Szabadedzés, limit 
Egy versenyt követően a szerver legfeljebb 1 napon belül át lesz rakva a következő pályára, szabadedzésre.

10. Időmérő és a bemelegítő edzés. 
Az időmérő kedden 19:00-kor kezdődik. Lehetőség szerint próbáljatok 18:45-kor fent lenni a szerveren. 
Az időmérőt 1 szakaszban bonyolítjuk le (15 perc) 
A pilóta szabadon választhat gumit, nem kötelező a gyorskörén futott gumikkal rajtolnia. 
A boxutca elhagyása piros lámpánál tilos, megszegése büntetést von maga után. 
Az időmérőt követően a rajtrács sorrendjét a korábbi versenyen vagy közben kiosztott büntetések módosíthatják. 
Az időmérőn az első gyors kör megtétele után a szerverről lecsatlakozni TILOS, ellenben az illető a rajtrács végére kerül a futamon.

11. A verseny lebonyolítása  
A verseny teli tankos rendszerben kerül megrendezésre. Setup használat fix. 
A verseny az időmérőt követő 10 perces warmup után a felvezető körrel kezdődik meg, melynek végén a pilóták elfoglalják az időmérőn elért rajtpozíciójukat. 
A felvezető körben a kötelező követési távolság minimum 4-5 autónyi hely. Hirtelen fékezgetés szigorúan tilos, balesetveszélyes. 
Az előrébb haladó autót megelőzni tilos, kivétel, ha kicsúszik vagy mozgásképtelenné válik, esetleg indokolatlanul lassú. 
A felvezető körön elvesztett pozíciót a pilóta nem veheti vissza, csak a célegyenesben a már álló autók mellett elhaladva teheti ezt meg. 
A rajt álló helyzetből történik, miután az összes piros lámpa elalszik (van 1-2 pálya ahol nem így van, érdemes megnézni versenyek előtt). 
Ha egy pilóta a futamon nem tud részt venni köteles azt jelezni. Amennyiben ezt nem teszi meg, több igazolatlan hiányzása után ligából való eltávolításra kerülhet. 
A versenyt az után intik le, hogy az első helyen haladó teljesíti a kiszabott versenytávot.
A verseny leintését követően nem kötelező visszamenni a boxutcába, de törekedni kell az autó biztonságos megállítására, lehetőleg a pálya szélén.

12. Újraindítás, Rajtbaleset 
A versenyt akkor indítjuk újra, ha a mezőny több mint 50 százaléka nem tudja teljesíteni az első kört.

13. A pálya, vágások/szélesítések 
Minden versenyhétvége előtt a weboldalon olvashatóak lesznek az adott pályára vonatkozó szabályok.(Versenyeligazítás)

14. Versenybíróság (BT) 
A futamokat és az időmérőket 3 tagú versenybíróság ellenőrzi melynek tagjai: Jáger Tibor, Szuhai Ádám, Tabányi András 
A BT joga és kötelessége a futam valamint az időmérő során észlelt szabálytalanságok és a futamot követően benyújtott óvások elbírálása és szankcionálása. Minden pilóta versenye és időmérője ellenőrizve lesz, tehát óvás nélkül is lehetnek büntetések. 
A BT valamely tagja a döntést legkésőbb 72 órával a futam után köteles közzé tenni a weboldalon.